Taiere lemn in rondele

Moderator: mrg

Re: Taiere lemn in rondele

Mesajde Learned » 16 Oct 2014, 18:25

Nu ma pricep, dar un fieratrau circular cred ca ar merge. Am vazut asa ceva care transforma pomi intregi in scanduri. Dar nu am idee unde am putea gasi asa ceva. Manual trebuie sa mearga, problema acolo e sa il tai drept, poate mai sigur cu o drujba?!? . Mereu cand am incercat sa tai ceva manual mi-a iesit stramb :(
Avatar utilizator
Learned
 
Mesaje: 94
Membru din: 05 Dec 2013, 23:51
Localitate: Bucuresti
Fumez pipa din: 08 Feb 2013

Re: Taiere lemn in rondele

Mesajde Gordon » 16 Oct 2014, 20:43

Crede-ma ca ideile astea le-am avut si eu. Manual nu merge, ia prea mult timp, iar pentru restul variantelor nu am gasit unde. (la drujba se cam pierde mult material) Maine mai fac o incercare la un atelier de prelcrat lemnul dotat cu un fierastrau vertical cu banda. Sper sa ma intorc cu sacosa plina de discuri.
Avatar utilizator
Gordon
Membru fondator PCB
 
Mesaje: 660
Images: 813
Membru din: 22 Oct 2008, 22:09
Localitate: Bucuresti
Fumez pipa din: 0- 0-2007

Re: Taiere lemn in rondele

Mesajde Learned » 16 Oct 2014, 23:46

Atunci iti urez succes maine :)
Avatar utilizator
Learned
 
Mesaje: 94
Membru din: 05 Dec 2013, 23:51
Localitate: Bucuresti
Fumez pipa din: 08 Feb 2013

Re: Taiere lemn in rondele

Mesajde denis » 17 Oct 2014, 15:44

Cel cu banda o sa mearga sigur am folosit eu si am vazut la uni pipari . intrebarea este care parte o sa o folosesti ce dinspre centru sau dinspre margine (coaja) pentru ca daca nu merge il poti face patrat si atunci scade diametru.
Cel mai bun fum este cel care iti place tie
Avatar utilizator
denis
 
Mesaje: 7
Membru din: 25 Aug 2014, 12:02

Re: Taiere lemn in rondele

Mesajde Gordon » 17 Oct 2014, 18:12

Se pare ca nici la fierastrau cu banda verticala nu merge. I-a rupt omului o banda si cealalta a sarit. Dar mi-a promis ca maine face un dispozitiv... Deci e o mare smecherie cu taiatul asta in discuri. Se face safe daca e trunchiul lung. La 20 cm operatia nu mai e chiar lipsita de riscuri.
Avatar utilizator
Gordon
Membru fondator PCB
 
Mesaje: 660
Images: 813
Membru din: 22 Oct 2008, 22:09
Localitate: Bucuresti
Fumez pipa din: 0- 0-2007

Re: Taiere lemn in rondele

Mesajde denis » 20 Oct 2014, 09:08

Eu am taiat dar probabil esenta lemnului este mai tare . incearca cu drujba chiar daca se pierde material .daca este ascutita bine si nu apesi obtii mai putin rumegus . succes
:2)
Cel mai bun fum este cel care iti place tie
Avatar utilizator
denis
 
Mesaje: 7
Membru din: 25 Aug 2014, 12:02


Înapoi la Diverse

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator