Leopold Heq

Aici membrii noi se prezinta
Reguli forum
Aici membrii noi se prezinta. Nu uitati sa va completati [url=http://forum.pipa-bucuresti.ro/ucp.php?i=164]profilul personal[/url] si in special orasul in care locuiti.
Atentie! Inactivitatea unui membru pe o perioada mai mare de 6 luni duce la dezactivarea contului.

Leopold Heq

Mesajde Leopold Heq » 15 Oct 2012, 21:15

Va salut! Sunt incepator in ale pipelor insa deja pasionat. Incerc sa citesc si sa aflu cat mai multe despre aceasta arta, poate si pentru faptul ca la randul meu sunt artist. Si pot spune in mod categoric ca pipele sunt opere de arta. Eu le consider sculpturi practice, de atmosfera... Tocmai de aceea imi place sa redenumesc pipe cu diferite nume ciudate sau spectaculoase care imi sunt sugerate de forma, culoarea, istoria sau pur si simplu de context. Pana acum cel mai comic nume pe care l-as da unei pipe este: ,,Nadragi si bretele". Asadar daca aveti nevoie de ,,nas" de pipe, va stau la dispozitie. Postati o poza cu pipa si va voi furniza cateva varinate de nume.:)))
In rest, sunt student la arte, am o multime de pasiuni si colectionez mici antichitati. Asa am ajuns si la ideea de a colectiona pipe. Insa pana acum colectia mea se reduce la trei pipe insa nu de calitate. Daca cineva dintre voi imi poate dona o pipa cu care fumand sa am parte de o experienta calitativa superioara, va rog sa o faceti si am sa ma revansez cu o lucrare din propria colectie. Pentru ca nimic nu trebuie lasat nerecompensat!
Avatar utilizator
Leopold Heq
 
Mesaje: 7
Membru din: 08 Oct 2012, 00:21

Re: Leopold Heq

Mesajde pari » 17 Oct 2012, 10:33

Te salut Leo!
Botezul pipelor...frumos te-ai gandit :ymapplause:
Ce pipe ai? poate le poti fotografia si adauga numele lor de botez?!?
Avatar utilizator
pari
Membru de onoare
 
Mesaje: 473
Images: 121
Membru din: 27 Feb 2009, 22:37
Localitate: Ploiesti

Re: Leopold Heq

Mesajde Leopold Heq » 24 Oct 2012, 23:25